fredag 5. august 2011

Tok det slutt?

Neeeeida, kom ned til han siste jeg skulle ta bilde av og levere bildene til. Om jeg kunne bare ta en tur innom han ene, han bor rett oppe ved deg gjør han ikke? Snille Marius sier ja, og banner og sverter inni seg. Så kommer jeg til neste mann, tar bilde. Sa han forrige noe om han tredje mann? Neeeeeeei det gjorde han ikke. Kan jeg dra opp til han, han bor jo bare: kjør dit, venstre, høyre og så kjører du nærmest inn i huset hans? Joda drar dit og jeg! Klarer ikke si at nok er nok.....men nå er det nok.

Grunnen til at jeg hater stress er at jeg blir udregelig når noen snakker til meg, jeg blir sinna inni meg og mister all matlyst. Ingen mat dagen før betyr at dobesøk dagen etter er utrivelig.

I morra har jeg ikke lyst til å sitte på dass hele dagen, siden det er utdrikningslaget til en kompis. Hvor jeg bare har lyst til å kose meg og ikke tenke. Ta et par glass vin og slappe av. Skal vedde på at det blir stressehelvete frem til vi kommer frem til campingen vi skal sove over på.

I dag er en tre dusjers dag, en etter trening i dag morres, en etter å ha vasa rundt i skogen i sandaler på ikke planlagt fisketur, og en til kvelds for all stress svetten. Eneste som mangler nå er at tenketrollet kommer i natt så jeg ikke får sove, må være oppe klar til å reise klokka sju i morra tidlig.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar