mandag 1. august 2011

Morrakvisten

Kvelden og natta er verst, da kommer alle tankene. Får jeg en riktig start på dagen, så kommer jeg langt før hjernen kobler inn. Når man tenker hele dagen er det deilig når autopiloten trår til. Forhåpentligvis blir det bedre når jeg begynner på skolen, da får jeg noe å gjøre så hjernen min kanskje kan distraheres vekk noen øyeblikk.

Jeg fikk ihvertfall sove til slutt i går, har faktisk sovet gjennom hele natta. Har hatt noen ekstremt rare drømmer, husker faktisk en del, noe jeg ikke alltid gjør.

I dag skal jeg ned på treningssenteret, tror ikke jeg kommer til å trene i dag. Vil bli litt kjent med lokalene først, så i dag blir det bare å sette opp treningsprogram. Tror det kommer til å bli slitsomt nok. Er redd for å møte folk som spør om hvordan det går, og som egentlig ikke bryr seg om hva du sier.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar