onsdag 3. august 2011

Å skrive

Grunnen til at jeg skriver denne bloggen er for å kunne sette ord på hva jeg føler. Jeg har vel ikke skrevet noe stort sammenhengende siden videregående for 14 år siden, så da blir det litt trått i starten. Jeg har også store vanskeligheter med å finne en god start på emner, det er egentlig så mye av ta av at det forsvinner før jeg får satt meg ned foran pc og skrivd det ned. Derfor prøver jeg å ha en notatblokk liggende ved sengen eller i nærheten av der jeg er så jeg kan skrive en huskeliste.

Hva resultatet av skrivingen vil bli vet jeg ikke, det må jeg komme frem til når jeg har prøvd litt mer. Men akkurat nå virker det som om det hjelper. Jeg har bare skrapet litt på det øverste laget enda, men det var spesielt godt å få noe ned på papiret på søndag når jeg var veldig langt ned i kjelleren.

Ellers så skjer det ikke så mye. Prøver å få døgnet litt i rute igjen, opp tidlig og i seng tidlig. Fikk mail i går om at det er forkurs i matematikk som starter til tirsdag, så da er skolen snart i gang. I kveld har jeg også mitt første fotooppdrag. Jeg skal ta portrettbilder av alle som stiller på AP lista her i kommunen. Det blir vel cirka 30 portrettbilder, også litt illustrasjonsfotoer til valgbrosjyren.

Om en times tid blir det svensketur, må pante litt bokser og kjøpe inn litt Ramlösa, prøve å slutte med den Pepsi Max'en.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar