mandag 1. august 2011

På treningssenter dag 1

Jeg var nok den svetteste mannen på senteret, selv om jeg ikke løfta en eneste vekt. Rundt halv ti begynte magen å krampe seg sammen. Jeg har hatt verre angst for noe, men jeg grua meg noe forferdelig uansett. Hjernen begynte å kverne littegrannet, men jeg kom meg til slutt inn. Dum som jeg er driver jeg fortsatt å kommer 20 minutter for tidlig så jeg kan sitte å kvie meg utenfor.

Når jeg endelig kom inn så kunne jeg ikke bli ferdig fort nok. Han fyren som satte opp treningsprogram var ålreit, men ho i resepsjon var utrolig koselig. Så alt i alt ble det en bra opplevelse for meg i dag, hvertfall i etterpåklokskapens navn. Tror jeg har godt av å komme meg ut blant folk igjen. Har en tendens til stenge meg inne både fysisk og psykisk når jeg er i den formen jeg er i nå. Så i morra tidlig blir det trening. Nå er jeg utmattet og skal bare slappe av resten av dagen. Kanskje jeg tvinger meg en tur ut med kameraet i kveldinga.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar