fredag 5. august 2011

Stresse helvete!

Skulle ta bilder av folk på onsdag, easypeacy? Neida, trengte bare noen bilder til. Så da måtte jeg stresse rundt i går og ta bilder, samtidig som jeg prøvde så godt jeg kunne å være på hytta, mer om det seinere forresten.

Så i dag skulle noen bli tatt bilde av klokka 10, hørte ikke noe mer dro og fiska. Klokka 13 midt i skogen tikka det inn melding om jeg ikke kunne ringe ho som skulle bli tatt bilde av. Dro hjemover, fikk tatt bilde. Tenkte at nå var jeg endelig ferdig.

Men så kom jeg på at det er enda en gjøk som jeg må ta bilde av (husk at jeg er stressa og grinete når jeg skriver detta, folk er egentlig ikke gjøk). Men de tror at det bare er å peke kamera et sted så er bildet ferdig og kan sendes på mail. Lett som en plett. Så nå må jeg få tak i sistemann gi han bildene jeg allerede har, ta bilde av han, så dra hjem og fikse det og sende det på mail. Grunnen til at jeg akkurat nå hater detta er at det skulle ta cirka en times tid onsdag kveld. Nå er vi på tredje døgnet med mas!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar