søndag 14. august 2011

Fortsatt tidlig våkning

La meg tidlig i går også, sovna nok før elleve. Deilig at innsovingsperioden begynner å gå seg til og at jeg har begynt å få kontroll over følelsene. Bare jeg får skrudd av vibreringa på telefon før leggetid nå, så kanskje jeg sover gjennom en hel natt.

Våknet klokka halv tre av at telefon vibrerte, håpet jo selvfølgelig på melding, men det var bare mail. Jeg sover ganske lett nå i forhold til det jeg har gjort tidligere. Etter at jeg våkner om natta, blir det bare sporadisk med søvn etterpå. Stod opp klokka seks, da orket jeg ikke mer. Men kjenner at jeg kunne trengt et par-tre timer til.

Gårsdagen føltes ikke så lang ut som de tidligere dagene. Kanskje denne dagen blir enda litt bedre, det er lov å håpe hvertfall.

Har ikke allverdens med matlyst om dagen heller. Er litt pga stress, men mest pga at jeg har en klump i magen full av angst og nervøsitet. Jeg får nedpå litt kylling eller sushi, men det er langt i fra nok til deg jeg burde få i meg. Uten mat så blir jeg sliten og trøtt, men når man putter en matbit i munnen og det kjennes ut som den vokser for hvert tygg så er det ikke så fristende.

Har en følelse av at dette blir et laaaangt halvår.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar