torsdag 18. august 2011

Fine dagen

I ettertid ble det en fin dag, men det startet som et mareritt. Læreren vår fikk det for seg at alle skulle blande seg, annenhver gutt og jente og man skulle ikke ha noen kjentfolk ved siden av seg.

For en med sosial angst og en intimsone som er ganske stor er dette et mareritt. Så ble vi delt opp i grupper, havnet sammen med et par stk jeg har snakket med før så det gikk bra. Gruppene skal bare vare frem til neste torsdag, heldigvis, selv om jeg kunne tenkt meg å jobbet sammen med 2-3 av dem.

Fikk laget en meget god gruppe til resten av året. Virker som om vi har blitt en gjeng med oppegående folk og som er villig til å jobbe. Forrige gang jeg hadde gruppearbeid havnet jeg sammen med tre nek som ikke gjorde shit.

Ble også kjent med snille Elisabeth i dag, koselig og morsom jente. Så selv om alt begynte som et helsike sitter jeg her nå med gode følelser. Det er noe jeg trenger for i morra er det tur til storbyen Oslo...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar