onsdag 17. august 2011

Lite som skjer

Mye folk på infomøter, slitsomt. Mye folk i gangene, slitsomt.

Er egentlig bare sliten. Har begynt å få litt mer ro og da merker man egentlig hvor sliten man er. Etter en måned med anspent og stress så kjenner jeg at hodet i dag er helt tomt. Tror jeg har følt det som er mulig å føle og tenkt alle de tanker som er mulig å tenke.

Desverre har alle kreftene som er brukt på å forberede meg på sosiale situasjoner vært bortkastet nok en gang. Ingenting av det man planlegger har kommet til nytte, hverken på den ene eller andre måten. Selv om jeg ikke tenker like mye som før, så brukes uendelig mye krefter på å forberede seg på det ukjente.

Fikk vite i dag at det er fri på fredag. Det hjalp mye, da må jeg inn til Oslo og kjøpe fotoutstyr. For meg så er Oslo den store stygge ulven. Mye folk og trange gater gjør at angsten kryper opp langs ryggen. Derfor foretrekker jeg ofte Bergen som by, der er det brede gater, langt mellom husene og mange åpne plasse i sentrum. Det er heller ikke så mye folk der, man kan faktisk gå 10 meter utenfor sentrum og finne seg en rolig plass. I Oslo må man trikke, busse eller toge seg milevis ut av sentrum for å finne seg en plass uten folk.

Til helga er det bryllup, får prøve å roe meg enda litt mer så jeg klarer å nyte kvelden. Jeg skal fotografere brudeparet så håper jeg ikke tuller det til.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar