lørdag 13. august 2011

Tidlig våken

La meg faktisk kvart på ni i går, på en fredag. Det positive var at jeg klarte å holde tankene borte og sovnet rundt klokka ti. Problemet da er at jeg er ikke vant til mer enn fem seks timer søvn så jeg våknet halv fem. Jeg klarte å ligge å dra meg til seks, men da orket jeg ikke mer.

Tidsperspektivet mitt er også litt forvrengt om dagen. Var dritfornøyd i går, for nå hadde jeg helt sikkert klart å ikke kontakte ho i minst 3 dager, jeg hadde så vidt holdt ut i over et døgn. Jeg har ikke hørt noe om hun fortsatt ikke vil se eller snakke med meg lenger, eller om vi kan prøve en pause. Jeg prøver å overbevise hodet mitt om at det er positivt og at hun vurderer det. Jeg skrev tross alt at hun ikke trengte å svare med en gang. Hodet mitt lager historier, men jeg klarer nå som regel å knekke tankekrøllen før den setter seg fast. Problemet er at den trenger ikke mange sekundene for å lage litt krøll.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar