torsdag 11. august 2011

Angrer litt i dag

På at jeg tok vekk jenta fra facebook i går, men tror det var det lureste. Men regna ikke med "aldre mer" meldinga.

Det blir litt dagbokskriving her, har ikke helt det store energinivået. Og tankene kretser rundt mye av det samme.

Ellers så har jeg ikke gitt opp treninga, kjenner at formen blir bedre og bedre for hver trening. Skolen går bra også. Tiden fra 6-15 er vel den eneste tiden på døgnet jeg føler jeg noenlunde oppegående. Tror jeg kanskje må finne meg en hobby som består av å være et stykke unna pc'en og telefon. Det er der fristelsene ligger. Nå går det litt bedre foran pc'en da, siden jeg ikke har facebook fristelsen.

Sover fortsatt veldig dårlig om natta. I natt sovna jeg klokka 01, og våkna klokka 05. Ligger og vrir meg hele natta, og sover en time for så å våkne litt og sove litt igjen.

Jeg er veldig overrasket over hvor hard den siste måneden har vært. Uansett så tror jeg at jeg har gjort det riktige på lang sikt, det er hvordan jeg har gjort ting i ettertid som jeg gjerne skulle gjort anderledes. Som f.eks. latt henne være i fred, og begynt å jobbe med følelsene mine istedenfor. Nå håper jeg at jeg kan plukke opp bitene og lime det sammen igjen.

Uansett hva jeg prøver å skrive om så sklir jeg hele tida over på samme emne. Tror dette er nok for i dag.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar