torsdag 11. august 2011

LItt bedre i dag

Har kommet over den verste skuffelsen. Jeg visste at hun hadde ny kjæreste, men det føles likevel ut som et spark i magen når man ser det.

Hun vil også helst bryte all kontakt, det er den verste biten. Jeg vil veldig gjerne ha en sjanse til. Så jeg kan prøve å fikse alt jeg ødela. Jeg lovte også at jeg skulle la henne få tenke i fred, noe jeg overhodet ikke klarte. Så kjenner nå at jeg skylder alt dette på meg selv. Følelsene går fra trist til sint til skuffet og masse annet jeg ikke engang har ord på.

Jeg vil gjøre et forsøk til på å redde vennskapet, en pause frem til jul, det betyr at jeg må la henne være i fred og fikse følelsene mine. Så nå gjenstår det bare å vente på et mulig svar på den planen. Hvis hun ikke vil det er det over, og den tanken har jeg ikke klart å tenke gjennom enda, derfor må jeg reparere.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar