torsdag 11. august 2011

Leggetid

Klokka er snart 21, og kjenner at jeg trenger søvn. Så da prøver jeg å legge meg nå, lese litt og litt sånt. Så håper jeg at jeg snart bryter 6 timers søvn-grensa snart. Jeg skulle gjerne vært oppe i sju timer, men det ser ut som om kan bli et problem enda. Til helga kanskje.

I morra er det helg. Kanskje jeg endelig kan få litt ro i kropp og sjel. Trenger det, for neste helg er det bryllup. Jeg har ikke bestilt noe hotellrom så da blir det nok ikke noe drikking på meg. Tror ikke jeg skal ha i meg så mye alkohol siden jeg er litt emosjonell om dagen. Vet ikke hvordan jeg reagerer på alkohol, har ikke så lyst til å miste kontrollen nå som jeg er litt sårbar mentalt, spesielt med tanke på angst.

Skulle jeg gjøre noe dumt i en folkemasse nå pga alkohol tror jeg at det bare er å doble cipralex dosen. Merker at jeg balanserer på en knivsegg hvor den ene siden er det totale mørket, mens på den andre siden så når jeg hvertfall bakken.

Jeg tror faktisk det verste er over nå, det er den største smellen jeg har gått på i hele mitt liv, men nå har jeg i det minste noen verktøy så jeg kan takle den. Jeg har medisin, jeg har tankene til å gjøre dette til noe positivt. Men det er vanskelig når det er såpass ferskt og når jeg er såpass sliten som jeg er nå om dagen. Jeg merker at treninga gir meg litt mer styrke, og at jeg har klart å komme såpass godt i gang med skolen er også noe jeg prøver å glede meg over.

Men nå er det leggetid, kjenner jeg begynner å bli trang i øya. Kanskje jeg kan utnytte trøtten og få en del timer søvn.

God natt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar