tirsdag 9. august 2011

Søvn

Sliter virkelig med søvnen om dagen. Prøver å bryte ut av tankerekkene når jeg ligger der og prøver å sove, men det er ingenting som hjelper. Prøver å stå opp, gå på do, lese litt, lukker øya med lyset av og på, titter på mobilen, surfer litt face, men så snart jeg legger hodet ned på puta så kommer tankene tilbake.

Er en ting jeg har lagt merke til, og det er at jeg tenker i bilder når jeg legger meg, det er små filmsnutter som går forbi. Nå om dagen er det ikke bare negative tanker. Det er ofte positive, men så kommer det en vond en innimellom som ofte gjør ekstra vondt fordi jeg forstår at de gode tankene bare er drømmer.

Det er som regel de samme tankene som surrer om igjen og igjen, men det er ikke så mye jeg får gjort. Så da prøver jeg å holde hjernen i aktivitet med musikk, tv, bøker, til og med vaske klær og støvsuge holder tenketrollet vekke innimellom. Men da kommer det ofte ekstra sterkt når alt blir stille.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar