mandag 22. august 2011

Trøtt, trøtt og mere trøtt

Ny uke, fortsatt bare trøtt. Kan ha noe med at jeg er oppe klokka 05.45. Trener fortsatt og begynner faktisk å like det. Føler at jeg får litt mer energi hvertfall. Bare jeg snart får stresset ned også, så jeg får i meg ordentlig med mat så blir det bra.

Skolen går fortsatt bra. Fant ut at jeg får repitisjon i et helt fag, så da slipper jeg å stresse med det. Markedsføring var visst også rolig, så da kan jeg bruke litt ekstra tid på matematikken som jeg er mest skeptisk til.

Formen er på det jevne, medisinen virker og hjernen min er stort sett stille og rolig. Får litt vondt i magen innimellom når jeg tenker på noe spesielt, men klarer å trekke fokuset vekk etter noen sekunder nå. Det er behagelig å endelig fått følelsene under kontroll igjen.

Ellers skjer det veldig lite, nå er det bare å fokusere på skole og prøve å kose meg igjen. Så håper jeg at det sosiale livet vil ta seg opp igjen snart. Har ikke orket å se mennesker utenom skoletiden på lenge. Skal også prøve å komme meg noen turer inn til Oslo også.

Var en tur i Oslo på fredag, og selv om svetten rant og var litt stresset når jeg gikk i gatene var det behagelig å endelig få seg en tur innover. Tar vel med meg kameraet snart også, så jeg kan få tatt litt bilder av Oslo by.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar