tirsdag 23. august 2011

Koser meg

Koser meg egentlig på skolen om dagen. Har kommet godt i gang med gruppene, og vi har samme gruppe i alle fag.

I dag har jeg også hatt markedsføring, noe som var en bisarr opplevelse. Har hatt 4 timer uten at jeg egentlig har lært noe som helst, men læreren har pratet hele tida. Tror hele klassen satt og lurte på hva som foregikk.

Føler jeg henger litt etter allerede, burde kommet meg gjennom et nytt mattekapittel til i morra, men i dag har vi lang dag så orker ikke begynne på matte nå.

Ellers så håper jeg at det kommer en melding om at hun vil være venn alikevel, innerst inne tviler jeg veldig sterkt på at det kommer. Men håper så lenge som mulig.

Har også lagd meg konto på møteplassen og match, men liker det ikke noe særlig. Føler meg på utstilling og litt "stalker" når jeg titter på andre profiler uten å ta kontakt. Blir nok ikke så lenge der inne. Hvis ikke det dukker opp noe unikt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar