torsdag 25. august 2011

Litt hver dag

Det er ikke alltid det skjer noe som er verdt å skrive om. Men uansett så skal jeg skrive litt hver dag, det er for at jeg ikke skal skli ut og slutte med dette. Dette prosjektet er mest som en dagbok for meg. Noen ganger får jeg luftet indre vonde tanker, mens andre ganger er det trivielle småting.

Det som er viktigst for meg er å prøve å sette ord på tankene mine. Det er noe jeg har slitt med lenge. Som oftest har jeg gjemt unna alle følelsene mine og trykket de langt vekk helt til det renner over og jeg får en kollaps. Derfor er det så viktig at jeg får ut litt her i småbiter.

Nå om dagen er det også lange dager på skolen, og jeg føler jeg ikke rekker å hente meg inn igjen før neste skoledag. Føler også at jeg allerede henger bittelitt etter. Men det tror jeg bare er greit, for da må jeg tvinge meg selv til å lese og gjøre oppgaver. Jeg prøver å få gjort unna alt på skolen, fordi jeg vet at om kveldene er jeg som regel utkjørt, og tanketom/tankefull. Hjernen svever da rundt og lar seg lett distrahere av alt selv om det er noe totalt uinteressant.

Dette tror jeg var nok for i dag. Er ikke lenge til leggetid.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar