søndag 21. august 2011

Bryllup ferdig

De ble gift, og de virket veldig fornøyde med kvelden. Jeg svettet bort, men overlevde. Bilder ble tatt, har ikke fått tittet på de ordentlig enda.

Jeg har fungert veldig bra i dag. Det var en del kjentfolk og kamerater der, så da gikk det greit. Jeg gikk ikke først hjem heller, og jeg snakket også med moren til en gammel klassevenninne uten at hjernen min kollapset totalt hverken under samtalen eller etterpå. Det er veldig bra fremskritt for meg.
Jeg svetter fortsatt som et uvær, så nå virker det mer og mer som om det er Cipralexen som kødder til varmeanlegget i hodet.

Nå sitter jeg her og er stuptrøtt. Våknet halv fem i dag tidlig og har vel ikke sovet så mye siden. Så tror at jeg kommer til å sovne med en gang jeg legger hodet på puta. Jeg gidder heller ikke å sette på noe vekkerklokke, i morra skal jeg sove til jeg våkner.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar