søndag 21. august 2011

Snart hverdag igjen

Stuptrøtt i dag. Kjennes ut som om jeg har vært på fyllla i går, selv om jeg ikke rørte noe alkohol.

I morra er det skole igjen. Vi har timer hver dag, så det blir tur/retur Halden fem dager i uka. Nå er alle bøkene jeg vet om kjøpt inn for første halvår, mangler bare en kalkulator.

Formen og tankene er overraskende bra, sleit litt på slutten av festen i går, men det kommer av at jeg ble utrolig sliten når klokka nærmet seg elleve-tolv. Merker også litt nå at tristheten kommer snikende siden jeg ikke sov så mye i natt heller. Det negative med å sove litt lite er at tankene kommer utover kvelden, det positive er at man sovner ti minutter etter å ha lagt hodet på puta.

Avslutter med en kosesang:

Dette er en av mine favoritter for tiden. Har fått smaken på electronica jazz eller hva jeg kan kalle det. Moby, Daft Punk, Koop og Röyksopp har også noen supre låter. Spotify + HTC sensation har gitt meg musikken tilbake. Har ikke hørt så mye musikk på mange år.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar