lørdag 17. september 2011

Lurer på om jeg

skal ta en tur ut og fotografere litt. Først må jeg ta en dusj, dagen min starter ikke før jeg har fått meg morgendusjen min. Jeg fungerer rett og slett ikke uten den, så det blir et slags startskudd for hjernen min.

Hva jeg skal ut å fotografere er jeg mer usikker på. Har litt lyst til å kjøre inn til Gardermoen eller Østensjø, men burde spare bilen for kilometerne. Har allerede oppgradert kjørelengden på forsikringa med 8000 km i år. Ble litt mye kjøring i sommer, og våres, og i høst....kjører vel egentlig altfor mye. Men sånn blir det når man har vært billøs i nesten to år.

Men da er det dusjetid, og så tar jeg med kamera og kjører meg en tur. Så får vi se om det blir kraftverk, fly eller fugler jeg kommer hjem med bilder av.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar