mandag 12. september 2011

Ferdig med dett i desa

Nå er det hosting som gjelder. Blir nok ikke helt frisk til i morra heller, satser på å være fit for fight på torsdag igjen tenker jeg. Forkjølelser sitter så innmari hardt om dagen.

Heldigvis funker medisinen, så jeg sitter ikke å gruer meg over valget. Krysser alt som krysses kan for at jeg ikke blir valgt inn, det ville gjort alt så mye bedre.

Har også mistet legen min, så må finne ut hvem jeg har fått eller om jeg må velge meg en ny en. Det er skikkelig trist fordi han forstod alt jeg fortalte han og støttet meg uansett hva det var for noe. Forhåpentligvis finner jeg tonen med en ny lege. Må ned å skaffe meg en ny resept en dag, så da får jeg vel bestille meg en time hos den som er ny, hvis jeg da har noen lege da.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar