søndag 11. september 2011

Dett i desa

Har vært i Sverige i dag og kjøpt ramlösa. Fant egentlig ingenting annet, måtte ta med meg et brød og roastbeef for at handlevogna ikke skulle se helt stusselig ut.

Fortsatt forkjøla, håper jeg er nesten kvitt den i morra. Så lenge jeg ikke hoster så er det egentlig greit. Prøvde å medisinere med pistasjeis med sjokolade, men det funket ikke. Ble egentlig mer tett i nesa.

I morra er valget ferdig, jeg står på liste i år også. Håper for guds skyld at jeg ikke blir valgt inn. Jeg står såpass langt ned at det ikke burde være noen fare. Uansett søker jeg om fritak om jeg skulle bli valgt inn. Jeg kommer til å knekke sammen hvis jeg skal fortsette med det greiene der.

Jeg husker ikke om jeg har fortalt om når jeg var valgt inn sist. Men jeg husket ingenting fra møtene vi hadde, rett og slett fordi jeg hadde så mange tanker at jeg ikke klarte å delta. Jeg gikk med konstant angst for å måtte opp på talerstolen, og jeg klarte ikke si noen ting i møtene fordi jeg hele tiden satte spørsmålstegn om det jeg mente var godt nok, og jeg var redd for at andre skulle mene noe negativt om meg.

Derfor trakk jeg meg langt unna det greiene der, men jeg kom meg ikke helt ut sist, og de klarte å lure meg inn på lista igjen denne gangen også. Men jeg klarte å komme meg nedover på lista. Forhåpentligvis er det ingen som gir meg plusser så jeg ikke rykker oppover.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar