torsdag 15. september 2011

Litt skolebekymring

Tar tilbake litt av alt skrytet jeg har gitt gruppa. Vi har en som ikke gjør noenting, og som forstyrrer resten, vi har en som sjeldent er på skolen om dagen. Jeg veit han hater gruppearbeid og har sine ting han sliter med, men han gir heller ikke beskjed om at han ikke kommer. Også sender han meldinger til meg seinere på dagen og lurer på om læreren har sagt noe om at han er borte. Merker at det irriterer meg nå. Vi har ei jente som dominerer, mens jente to er veldig veldig stille, men jeg tror ho er arbeidsvillig. Så har vi en som bikker litt begge veier, veldig arbeidsom når han har lyst, men han som aldri gjør noe gjør at han som egentlig er arbeidsom detter ut.

Merker at jeg har et litt aggresivt humør om dagen, og at lunta ikke er kjempelang. Jeg får prøve å få det ut her istedenfor at jeg får en utblåsning i gruppa, det lønner seg nemlig ikke tror jeg.

Har nok litt med jeg ikke har så mye depresjon også. Jeg vet at mye av det sinne jeg har hatt før har jeg rettet mot meg selv når ting ikke alltid går som det burde. Nå som jeg faktisk prøver å jobbe hardt, men sliter med å få med meg resten av gruppa merker jeg at jeg klarer å rette sinne utover, men det er en uvant situasjon og jeg blir i et veldig utrivelig humør og da klarer jeg ikke å fortelle folk hva jeg føler uten å bli ufin. Så da blir jeg usikker og stenger alt sinne inne til jeg alt kommer ut i en eller annen form.

Jeg har ikke lyst til å bli barnehageonkel heller når det gjelder gruppene, folk er voksne og må vise bittelitt initiativ og ansvar. Jeg gir det en uke til, hvis ikke ting ordner seg litt til da får vi ta en runde innad i gruppa, er nok flere som føler det litt sånn.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar