torsdag 1. september 2011

Fremføring på skolen

I dag var det fremføring på skolen. Vi var sjeleglad som slapp å stå foran og presentere produktet vårt, vi skulle være motstander av de som skulle presentere og være "kritiske" til deres produkt.

Vi trodde vi skulle sitte foran mens de som presenterte skulle stå, også skulle vi stille kritiske spørsmål etterpå mens de svarte. Jeg fikk meg en støkk da vi også måtte opp og snakke. Heldigvis hadde vi to på gruppa som tok ansvar, jeg ble litt satt ut da vi måtte opp.

Det var også utrolig mange som møtte opp til timen siden vi var de første gruppene ut, så ville nok mange se hva det gikk i. Jeg håpet på at det ikke skulle være mer enn ca. 35 stk, men det var nok nærmere 80 som satt der.

Jeg overlevde, og de som satt i salen så faktisk ikke så farlige ut. Nå har jeg hvertfall stått der nede, så får jeg ta steg for steg også kanskje en dag så klarer jeg å si noen ord også.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar