søndag 28. august 2011

Søndag

Er som regel den kjedeligste dagen i hele verden, eneste trøsten er at Tv2 Zebra sender Frasier og MASH hele ettermiddagen.

Jeg burde helt avgjort lese litt, eller gjøre noe fornuftig. Men det er også utrolig behagelig å ikke gjøre noen ting. Risikoen med å ikke holde seg aktiv er at tankene kan snike seg inn og bli sittende. Nå om dagen er jeg ikke så bekymret for det siden jeg tar pillene mine, men det skal ikke så mye til å vippe meg av pinnen. Jeg føler meg litt sårbar og sliten, og da er forsvaret litt nede.

Jeg har hvertfall kommet inn i en litt bedre søvnrytme. Jeg våkner fortsatt veldig tidlig, i dag var jeg vel oppe halv sju. Innsovinga går greit. I går kveld fikk jeg endelig lyst til å lese bok igjen, den siste tiden har jeg bare orket lett tegneserielesing på senga. I går kom jeg meg gjennom 20 sider i "Slaget om Storbritannia", det var deilig å komme i gang igjen.

I matveien går det fortsatt litt trått. Har kost meg med ost og kjeks, men jeg burde ikke spise så mye kjeks siden det er så mange kalorier. Har fått i meg litt Fjordland til middag også. Mat er verre på hverdagene når jeg er på skolen. Nå er forhåpentligvis bare tirsdagene som blir ekstremt lange dager på skolen, så da overlever jeg hvis jeg hvertfall får i meg en banan eller youghurt på morraskvisten.

Treninga går over all forventning, Jillian Michaels videoen har faktisk gjort meg litt støl, så den skal jeg fortsatt bruke et par dager i uka.

Ellers så har jeg vel det rimelig bra. Alt er på det jevne igjen, jeg går hvertfall ikke rundt å har det vondt lenger. Det kommer et og annet stikk innimellom, men det går fort over.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar