fredag 2. september 2011

Endelig helg

Dette har vært en lang uke, har hele tiden følt at vi har vært en dag lenger frem enn det vi egentlig var. Så har følt at tirsdag var onsdag, onsdag var torsdag osv. Men nå er det endelig fredag.

Skoledagen har gått greit, har følt meg trøtt og usosial i hele dag. Fått lest litt finansregnskap og bedriftsøkonomi. Begynner å lure på om ikke halvparten av gruppa er slamp, så er litt bekymret for fremgangen.

Ellers så møtte jeg to kjentfolk på butikken i dag, og jeg ble ikke stresset engang. Det er en følelse jeg tar med meg videre.

I morra skal jeg besøke bror min og de to nevøene mine, da får jeg det ut av verden, så slipper jeg å tenke på det noe mer.

Det er en ting som er sikkert denne helga, jeg skal sove til jeg våkner...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar