søndag 18. september 2011

Ble helga av....

Dagene går så fort, og i morra er det mandag igjen. Det er faktisk ikke lenge til eksamener heller. Har ikke tid til at tida skal gå så fort jeg.

Jeg har ikke overskudd om dagen, trøtt som en østers fra fire tilda på ettermiddagen. Trodde jeg skulle fått litt mer energi når jeg begynte å trene men det skjedde ikke. Kan ha noe med at jeg våkner klokka halv sju uansett når jeg legger meg om kvelden. I går sovnet jeg vel i elleve-tolv tida. Da burde jo 7 timer søvn være nok trodde jeg.

Masse gruppearbeid på skolen denne uka. Det tar også på, hadde vært lettere med mer individuelt. Hadde nok vært enklere og alle tok i et tak også, da hadde jeg nok hatt litt mer overskudd.

Ellers så våknet fotointeressen opp igjen etter en måneds tid med pause. Har ikke hatt lyst til å ta et eneste bildet den siste tiden, men en tur til Gardermoen fikset det. Nå er det ikke så lenge til fuglebrettet skal frem heller, så da er det småfugl tid. Tror jeg må ordne meg truger og en foringsplass i skogen. Så jeg kan få enda flere forskjellige småfugler.

Tror jeg skal prøve å fikse det til vintern, kanskje med en liten bål- og sitteplass hvor jeg kan grille pølser og kose meg. En slags meditasjonsplass i skogen. Det hørtes ut som en lur idé.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar