søndag 25. september 2011

Tidlig

Våkna kvart over fem på morrakvisten, på en SØNDAG! Jeg lever et pensjonistliv, legger meg tidlig og står opp før sola våkner. Men jeg fikk bare ikke sove igjen. Er ikke noe galt eller noe, bare våknet og fikk ikke sove.

Da får jeg hvertfall sove til kvelden.

Lørdag var jeg forresten på besøk hos et vennepar, hadde tenkt meg en tur innom hytta og besøke modern og fadern, men bommen var låst. Var også en runde på Fredriksten festning for å ta noen bilder, men det ble ikke store greiene. Var mye restaurering der, så alle bildene fikk stillaser eller plastikk crap i bakgrunnen. Henger også så mye info-plakater rundt om kring at uansett hva jeg skulle ta bilder av kom det med, og det ble ikke pent. Prøvde litt HDR foto av Halden fra festningen, men ble ikke fornøyd med det heller.

Hadde håpet på at det fortsatt var ravner på festningen, men de var borte. Nå var det bare kaier der, som fløy rundt og tittet på meg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar