onsdag 7. september 2011

Lenge til helg

Trenger helg, ukene virker virkelig lange for tida. Nå har jeg bestemt meg for at onsdag er treningsfri dag. Tror jeg tok i litt mye ved å trene søndag til torsdag uten pauser. Nå trener jeg hverdager med pause hver onsdag så jeg får hentet meg litt inn.

På skolen kom alt på en gang. Nå er det innlevering i matte, finansregnskap og fortløpende i bedriftsøkonomi. Markedsføring kommer neste uke tror jeg. Jeg har kontroll på de to første tror jeg.

Har begynt å bevege meg litt i andre butikker enn Obs også, har vært noen ganger på Meny og kjøpt fra ferskvaredisken. Da får jeg utfordret angsten min litt også. Har hatt en tendens til å føle at jeg er til bry ved å be folk om noe, selv om det er jobben deres.

Jeg vet innerst inne at jeg ikke skal føle sånn når jeg ringer til noen eller snakker med noen som jeg ikke kjenner, men det er noe skummelt og brysomt med å oppsøke mennesker. Det er greiere når de kommer bort og spør om jeg trenger hjelp, for da føler jeg ikke at jeg trenger meg på.

Telefonangsten er også på høygir om dagen. Jeg klarer ikke engang å ta telefonen fra farmor, så nå blir vel ho grinete på meg igjen.

Har ikke fått sett nevøene mine enda, men skal prøve til helga. Da regner jeg med at det ordner seg.

Ellers så har jeg fått smaken på Starbucks kaffen i butikken, og is-mocca-latte-fancy-kaffe eller hva det heter. Det er namnam, men det trenger vi ikke si høyt siden jeg som regel har kalt sånn kaffe for "litt gaaaay!", så det drikker vi i smug.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar