torsdag 6. oktober 2011

Snart fredag

Fikk fredagsfølelse i går, det er ikke bra. Det betyr at denne uka har vært ekstra lang. Forrige uke var ikke stort bedre, siden mandagen startet med tankerekka "hvorfor i helsike har jeg satt på vekkerklokka på en søndag?".

Men nå er det bare noen timer igjen på skolen i morra så er det helg. Og helgen starter med å drikke vin. Jeg skal være sosial og drikke vin med noen kompiser på ei hytte. Det er lenge siden jeg har egentlig gledet meg til noe, men dette tror jeg skal bli artig.

Har kjent at de sosiale antennene har følt seg ensomme, og midt i alt skolearbeide og det seriøse trenger jeg virkelig en liten skuldersenkning, god mat og drikke.

Så i morra og lørdag tviler jeg på at det blir noe blogging. Fredag blir fyll og lørdag blir fyll-esyk...skal prøve å ikke drikke meg grøftefull, og det skal jeg nok klare. Har blitt flinkere til å ikke drikke meg helt ned i svarteste blackout'en.

God helg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar