søndag 30. oktober 2011

Burde burde

Burde tanker er roten til mye vondt. Før så tenkte jeg på alt jeg burde gjøre, og ingenting ble gjort. Så fikk jeg dårlig samvittighet for alt jeg burde gjøre, så ble jeg trist for alle jeg burde holde kontakten med, så fant jeg ut at jeg burde tenke mindre, så tenkte jeg mer på alt jeg burde gjort i går.

Og sånn gikk dagene.

Nå er heldigvis de fleste burde tankene på vei bort. Jeg prøver å tenke på deg jeg gjør, uansett hvor lite det er. Jeg prøver å tenke at jeg fortjener å slappe av litt. Det er faktisk mye jeg burde gjøre, men det bryr meg ikke. Å gjøre ting er en øvelse, man må starte i det små når man har vært tiltaksløs lenge.

Nok for i dag, har faktisk ikke tenkt at jeg burde blogge snart. Sånt må komme når man føler for det, sånn som nå.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar